Denna webbplats är designad för nyare webbläsare. För bäst upplevelse, uppgradera din webbläsare till en nyare version.

Clarion Hotel The Hub

Möts hos oss

Modernt konferenshotell - mitt i hjärtat av Oslo

6 Stora mötesrum
18 Mindre mötesrum
810 Hotellrum
2000 Stående deltagare
1100 Sittande deltagare

Clarion Hotel The Hub i centrala Oslo är ett modernt konferenshotell.

Hos oss finns det möjlighet att arrangera kongresser i en utsträckning som tidigare inte varit möjligt i Oslo centrum. Kongressalen är 900 kvadratmeter stor och har kapacitet för 1 150 personer. Med tillhörande utställnings- och mingelområde kan det skapas oanade möjligheter. Clarion Hotel The Hub har 22 mötesrum, inklusive 10 styrelserum och ett VIP-rum på 80 kvadratmeter. Klicka nedan för att läsa mer om vad vi kan erbjuda dig.

Kontaktinformation

Våra konferens- och möteslokaler

Möten mellan människor ligger oss varmt om hjärtat. Vi för samman människor, idéer, gäster, grannskapet, staden och omvärlden. Clarion Hotel The Hub är Oslos ledande businesshotell och ett naturligt förstahandsval för alla typer av kongresser.

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi

Extra large

1150
900 ㎡
Extra stor
800
650
1150

Vår flexibla kongressal med high tech-lösningar och fantastisk design kommer ge oanade möjligheter för stora arrangemang. 900 kvadratmeter stort och plats för 1150 personer i biosittning. Rummet kan delas upp i tre delar och har 6,10 meter i takhöjd.

Kapacitet

Det finns en mellanvägg som kan hissas upp och därmed ansluta kongressalen med ett 850 kvadratmeter stort mingelområdet. Det finns ett flexibelt tak-till-golv-fönster som kan öppnas för att lyfta in stora föremål som exempelvis en bil. Ett backstage-rum ligger i anslutning till kongressalen.

Klassrum 800 personer
Runda bord 650 personer
Biosittning 1150 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi
Whiteboard
Videokonferens
Mikrofon
Blädderblock
Tv-skärm
Skärm/duk
Projektor
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papper och pennor
Airplay

Large

400
300 ㎡
Stor
220
400

På första våningen finns tre konferensrum på ca 100 kvadratmeter som kan kopplas ihop till flexibla lösningar så att det passar perfekt för din konferens. Rummen har high tech-lösningar och fina detaljer och ligger i anslutning till ett mingelområde.

Kapacitet

På andra våningen finns ett ovalt VIP-rum på ca 80 kvadratmeter som ger en extra inspirerande stämning till ditt möte. På samma våning finns även ett mingelområde och en terrass.

Klassrum 220 personer
Biosittning 400 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi
Whiteboard
Videokonferens
Mikrofon
Blädderblock
Tv-skärm
Skärm/duk
Projektor
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papper och pennor
Airplay

Think outside the Box

15
40 ㎡
Mellan
12
15

«Think outside the box» har utformats baserat på idéer från en designtävling. Det är definitivt värt ett besök om du vill ha en kreativ twist på ditt möte.

Kapacitet

Styrelserum 12 personer
Mingelområde 15 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Wifi
Whiteboard
Papper och pennor
Videokonferens
Tv-skärm
Skärm/duk
Airplay
Projektor
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Hörslinga
Mikrofon
Blädderblock

Medium

50
50 ㎡
Mellan
45
40
50

Hotellet har fem toppmoderna mötesrum 35 till 55 kvadratmeter stora. Alla rum är givetvis utrustade med den senaste presentationstekniken och det finns ett mingelområde och terrass på samma våning.

Kapacitet

Hästsko 45 personer
Runda bord 40 personer
Biosittning 50 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi
Whiteboard
Papper och pennor
Videokonferens
Blädderblock
Tv-skärm
Skärm/duk
Projektor
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Mikrofon
Airplay

Small

12
25 ㎡
Liten
12

Vi har 10 styrelserum, som ca är 25 kvadratmeter stora. Dessa är perfekta för mindre möten. Med det senaste inom presentationstekniken, är det lättare att genomföra produktiva och inspirerande möten. Det finns ett eget mingelområde på våningen.

Kapacitet

Styrelserum 12 personer

Utrustning

PC-projektor
Dagsljus/Naturligt ljus
Hörslinga
Wifi
Whiteboard
Videokonferens
Mikrofon
Blädderblock
Tv-skärm
Skärm/duk
Projektor
TV screen
WiFi
Whiteboard
Flipover
Video conference
Professional sound system
Basic sound system
Papper och pennor
Airplay

Mat & dryck

FEED YOUR MIND! Vi vet att maten är viktig på både mötet och konferensen. För kroppen och inte minst för hjärnan. Välj mellan många sunda och smakrika rätter med kvalitativa råvaror. Självklart finns desserter, snacks, kaffe och te.

Kaffe & te
Hälsosamma snacks
Bar
Restaurang

Det här finns hos oss

Här ser du en lista över de tjänster och serviceutbud som finns på vår anläggning. De överstrukna tjänsterna är inte tillgängliga hos oss, men kan finnas på närliggande anläggningar som du ser längre ner.

Hotellets faciliteter
  • Bastu
  • Gym
  • Parkering
  • Pool
  • Roomservice
  • Taxiservice
  • Tvättservice
    • 24 Hour reception desk
    • Bussparkering
    • Fitness room
    • hgashd
    • Hiss
    • Laddstation (elbil)
    • Laundry
    • Sauna
    • Spa
    • Swimming pool
    • Transferbuss
Mat och dryck
  • Allergivänlig mat
  • Bar
  • Ekologiska alternativ
  • Frukost
  • Hälsosamma snacks
  • Kaffe & te
  • Lunch
    • Middag
    • Restaurang
    • Vegetariska alternativ
    • Bar
    • Catering
    • Coffe & Tea
    • Popcorn och mjukglass
    • Restaurant
Utrustning
  • Blädderblock
  • Dagsljus/Naturligt ljus
  • Hörslinga
  • Mikrofon
  • Papper och pennor
  • PC-projektor
  • Skärm/duk
    • Tv-skärm
    • Whiteboard
    • Videokonferens
    • Wifi
    • Airplay
    • Basic sound system
    • Flipover
    • Professional sound system
    • Projektor
    • TV screen
    • Whiteboard
    • Video conference
    • WiFi
Typ av event
  • Bankettmiddag
  • Bröllop
  • Dagmöte
  • Fest
  • Julbord
  • Kick-off
  • Konferens
    • Kurs
    • Kvällsarrangemang
    • Litet möte
    • Mässor
    • Produktlansering
    • Seminarie
    • Styrelsemöte
    • Banquet
    • Board meetings
    • Conference
    • Day meeting
    • Exhibition
    • Kick off
    • Party
    • Wedding
Konferenslösningar
  • Break-out room
  • Egen tekniker
  • Gruppincheckning
  • Justerbar rumsstorlek
  • Konferenscenter
  • Konferenslounge
  • Projektledare / kontaktperson
    • Tillgänglighetsanpassning
3.2.34.001 02
Bokningskod

Har du en bokningskod? Lägg till den här för att se tillgänglighet. Vill du boka med företagsavtal, bonuspoäng eller se medlemspriser: Logga in

Spara

Bokningskod måste anges

Välj rum

rum Ta bort rum

Lägg till rum
Bokningskod

Din bokningskod har lagts till.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.